دوربين مدار بسته

ساخت وبلاگ

نام پسر ایرانی / اسم دخترانه شمالی / وولک

سایت وولک ، سایتی است که در عرصه کودک و نوجوان فعالیت می کند اما در زمینه کمک به والدین نیز بسیار فعال می باشد. در سایت وولک مطالب و محتواهای پزشکی برای کمک به والدین و آموزش های متنوع فراوانی برای توسعه مهارت های کودکان و نوجوانان وجود دارد. مطالبی نظیر آموزش انواع صنایع دستی، طراحی و نقاشی های مختلف ، قصه های شبانه به صورت متن و تصویر، آهنگ های کودکانه و... از جمله محتواهایی هستند که برای سرگرمی و ارتقای مهارت های کودکان و نوجوانان توسط مدیران سایت وولک تهیه و گردآوری شده اند. تک تک این مطالب همزمان با داشتن جنبه های تفریحی و سرگرمی، با دقت و حساسیت فراوانی جهت آموزش و تربیت کودکان انتخاب شده اند. زیرا یک برنامه آموزشی باید در کنار جنبه های آموزشی برای کودکان جالب و هیجان انگیز نیز باشد. علاوه بر مطالب آموزشی و پزشکی که در سایت وولک قرار داده می شود ، به پدران و مادرانی که قصد انتخاب اسم و آشنایی با معانی آنها را دارند نیز کمک های فراوانی می کند. مخصوصا زمانی که پدر و مادر قصد دارند یک اسم دخترانه شمالی یا اسم دخترانه ترکی که با قوم خودشان متفاوت است برای فرزند خود انتخاب کنند.

ایران کشوری است که دارای قومیت های مختلف و گویش های متنوعی می باشد. هر یک از این قومیت ها، دارای فرهنگ ها و لحجه های زیبا و دلنشین خود هستند که از جذابیت و زیبایی خاص خود نیز برخوردار می باشند. از جمله شیرین ترین و دلنشین ترین گویش ها در میان قومیت های مختلفی که در کشور ایران وجود دارد می توان به گویش گیلکی و مازنی اشاره کرد. مردم استان های شمالی با لهجه شیرین و گویش محلی خود قادر به جلب توجه هر کسی می باشند. بسیاری از افراد به دلیل علاقه ای که به این نوع گویش پیدا می کنند، برای انتخاب نام کودکان خود از اسامی شمالی استفاده می کنند. تنوع بالایی که اسامی پسرانه و اسم دخترانه شمالی دارند آنها را در میان اسامی دخترانه و نام پسر ایرانی بسیار محبوب و پر طرفدار کرده است. اما همین تنوع بالای اسامی باعث شده است که پدران و مادران برای انتخاب نام پسر ایرانی یا اسم دخترانه شمالی با مشکل مواجه شوند. سایت وولک به والدین کمک می کند تا با آشنایی با انواع اسامی و همچنین معانی آنها در هنگام انتخاب کارشان راحت تر و ساده تر شود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 20:39

نقاشی تاکسی / نقاشی روز مادر / وولک

 

نقاشی تاکسی می تواند نمونه ای برای یادگیری شغل راننده تاکسی و استفاده از تاکسی باشد. نقاشی تاکسی بسیار ساده است و به راحتی کشیده می شود و می توانند خودشان آن را بکشند. معمولا چون تاکسی ها زرد هستند کودکان از رنگ زرد برای کشیدن نقاشی تاکسی استفاده می کنند و رنگ زرد هم برای کودکان نشاط آور است. نقاشی تاکسی زرد باعث می شود کودکان یاد بگیرند چگونه از وسایل نقلیه استفاده کنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاکسی احترام بگذراند. نقاشی تاکسی میتواند مزایای بسیاری برای کودکان و همچنین ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشی تاکسی در وولک به صورت ویدئویی درحال پخش است و می توانید از این راه آموزش هایی نیز در رابطه با مشاغل به فرزندتان بدهید. نقاشی تاکسی زرد که رنگ جذاب هم دارد می تواند سوژه خوبی برای نقاشی کودکان باشد. نقاشی تاکسی می تواند مزیت های تربیت برای شما و فرزندتان داشته باشد که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد.

مادر بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست و برای قدردانی از مادران معمولا روز مادر یکی از مناسب ترین زمان هاست و می توان بهترین هدیه را به مادر داد. نقاشی در مورد روز مادر می تواند بهترین گزینه باشد تا کودکان مادرشان را شاد و خوشحال کنند. نقاشی روز مادر اگر از طرف فرزندان به مادر هدیه داده شود بسیار جذاب و خوشحال کننده است و می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد، شاد کند و دغدغه های ماردان را کاهش دهد. نقاثی برای روز مادر می تواند دغدغه های مادر را کمی کاهش دهد و او را کمک کند.

نقاشی روز مادر که در وولک پخش می شود بسیار ساده است و لازم نیس کودک از کسی کمک بگیرد و به راحتی و تنهایی می تواند نقاشی کند. نقاشی کودکانه روز مادر با ماژیک و مداد رنگی و گاهی اوقات با آبرنگ کشیده می شود. نقاشی در مورد روز مادر می تواند همراه با کارتپستال یا هدیه ای دیگر باشد و به کمک پدر یا بزرگتر ها توسط کودک کشیده شود و در نهایت هدیه داده شود. کودکان ذوق بسیاری برای هدیه دادن به مادرشان نشان می دهند و اگر خوشحالی مادرشان را ببینند، در نهایت موجب شادی و خوشحالی خودشان می شود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 20:23

نقاشی فضانورد / نقاشی دختر کفشدوزکی/ وولک

 

نقاشی فضانورد یکی از جالب ترین نقاشی هایی است که می توان گفت تقریبا همه کودکان به ان علاقمند هستند. اکثرا کودکان در جواب اینکه میخواهید چه کاره شوید جواب می دهند: فضانورد. قطعا کشیدن نقاشی فضانورد برای آن ها انگیزه ایجاد می کند و باعث می شود رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. با ما همراه باشید تا نقاشی فضانورد را باهم تماشا کنیم و به کودکان در خانه بیاموزیم.

برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

در نگاه اول کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی یکی از کار های سخت برای کودکان محسوب می شود ولی حتی شاید ندانند که کشیدن آن همراه با ویدئوی آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی بسیار راحت تر از حد تصور آن هاست. برای کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی نیازی به تخصص خاصی ندارید و کودک می تواند به راحتی و تنها با تماشای ویدئوی نقاشی دختر کفشدوزکی آن را بکشد.

کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی کار کاملا راحتی هم نیست و نیاز به آموزش دارد. برای آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. پرداخت هزینه های گزاف کلاس های نقاشی هم برای پدر و مادر ها بسیار زیاد است و هم نظارتی بر آن ندارند اما اگر ویدئوی های آموزش در وولک را تماشا کنید متوجه می شوید که چقدر دیدن آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی در وولک به صورفه تر از کلاس های بیرون از خانه است.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 20:07

نقاشی سیب زمینی / نقاشی عنکبوت / وولک

 

طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

نقاشی عنکبوت یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند.

رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی عنکبوت نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی عنکبوت یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند. نقاشی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 19:57

نقاشی کاراته / نقاشی خرچنگ / وولک

 

از جمله مواردی که نقاشی کاراته یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی کاراته یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کاراته هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کاراته است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را در وولک انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کاراته می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کاراته با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.

همچنین کودکان با نقاشی کشیدن می توانند رشد عاطفی و جسمی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال هنگامی که کودک درحال کشیدن نقاشی خرچنگ است درواقع درحال تقویت قدرت عضلات دستان خود است. از فواید عاطفی و روحی نیز می توان به تاثیر کشیدن نقاشی خرچنگ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در تقویت و افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودکان اشاره کرد. زمانی که کودک نقاشی خرچنگ خود را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را با کمک فرد دیگر یا خود به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. با آموزش نقاشی خرچنگ کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید!

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 79 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 19:13

نقاشی ساده
وولک
کاردستی

 

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی ساده کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

اطلاعات در مورد سلامت روانی کودک شما

بسیاری از کارشناسان و روانشناسان معتقدند که زمانی که کودک شما از روی عکس نقاشی ساده یا طرح ساده نقاشی یا یک کاردستی شروع به کشیدن نقاشی کودکانه زیبا می کنند، می توان اطلاعات زیادی درباره ی سلامت روانی و ویژگی های شخصیتی کودک شما به دست آورد و معتقدند نقاشی کشیدن کودکان به خصوص از روی طرح ساده برای نقاشی احساسات و خلاقیت کودکان شما را تقویت می کند.

شکوفایی استعداد های کودک در گرو نقاشی های کودکانه
نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود.

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ،  سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .سایت وولک به نظر میرسد همه این موراد را رعایت کرده و سایت مناسبی برای کودکان میباشد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 256 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 22:05

کاردستی جدید / فیلم نقاشی کودکانه ساده / وولک

 

 

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی داریدساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .در سایت وولک نمونه های ساده و زیادی از نقاشی و کاردستی وجود دارد.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین فیلم نقاشی کودکانه ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 21:52

نقاشی عروس دریایی
نقاشی کوکی
https://www.voolak.com/

 

برای این که اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن افزایش یابد باید طرحی جذاب را به آن ها برای ترسیم کردن پیشنهاد کنید. چرا نقاشی کوکی را به کودکان آموزش دهیم؟ معمولا کودکان عاشق شیرینی جات، انواع دسر ها و غذا های شیرین هستند. می توانید از این علاقه ی آن ها در جهت انتخاب یک طرح مناسب استفاده کنید. زیرا هر چقدر که طرحی انتخابی شما به علاقه ی کودکتان نزدیک تر باشد او بیش تر به کشیدن آن طرح علاقه نشان می دهد.

به عنوان مثال نقاشی کوکی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکانی که عاشق دسر ها و شیرینی جات هستند باشد. همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی کوکی است باید طرح ها، الگو ها، رنگ ها و… را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند. این کار باعث می شود تا قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش یابد. همچنین زمانی که کودک نقاشی کوکی خود را به پایان می رساند این امر نیز به خودی خود باعث افزایش و تقویت مهم ترین ویژگی شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. اگر کودک در دوران کودکی اعتماد به نفس کافی نداشته باشد در بزرگسالی نیز اعتماد به نفس کافی نخواهد داشت و این امر باعث بروز اختلالات متفاوتی در شخصیت او می شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت https://www.voolak.com/  مراجعه کنید.

برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید تا با روحیات او سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی عروس دریایی می تواند برای کودکان طرحی بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد چرا که معمولا عروس دریایی در اکثر کارتون ها و انیمیشن های مخصوص کودکان حضور دارد. برای این که کودکان هنگام کشیدن نقاشی عروس دریایی لذت بیش تری ببرند می توانید قصه ها یا شعر های کودکانه ی مربوط به نقاشی عروسی دریایی را برای آن ها بخوانید.

همچنین کشیدن نقاشی عروس دریایی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان از نظر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و حتی جسمی دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی عروس دریایی می کند باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی عروس دریایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی بالا یکی از ویژگی کودکان باهوش است. زمانی که کودک نقاشی عروس دریایی را به پایان می رساند اعتماد به نفس در شخصیت کودک افزایش می یابد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 20:34

نقاشی تمساح / نقاشی توت فرنگی / وولک

 

هنگامی که نقاشی تمساح را به کودک خود آموزش می دهید درواقع نکات بسیار آموزنده ای را از روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی به فرزند خود آموزش داده اید. کودک شما با کشیدن نقاشی تمساح با حیوان تمساح آشنا می شوند و یاد می گیرند تا انواع رنگ ها را باهم ترکیب کند و در این راه با رنگ های متفاوت نیز آشنا می شود.

انتخاب رنگ به کودک شما این فرصت را می دهد تا قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت کند. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی تمساح را به پایان می رساند و آن را به شما نشان می دهد این امر باعث افزایش اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است، می شود. کودک شما با نشان دادن نقاشی تمساح خود به دیگران یاد می گیرند تا انتقاد و نظرات دیگران را پذیرا باشد و ویژگی انتقاد پذیری در کودک شما افزایش می یابد. شما می توانید با آموزش نقاشی تمساح بسیار ساده و راحت کودک خود را از تمامی این فواید بهره مند سازید. همچنین کشیدن نقاشی فوایدی برای جسم کودک شما دارد که بارز ترین آن ها تقویت مهارت های حرکتی در کودک شما است. کشیدن نقاشی تمساح باعث تقویت عضلات دست های کودک شما می شود. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی تمساح یا هر نقاشی کودکانه دیگری باید تلاش کند تا حواس پنجگانه ی خود را باهم هماهنگ کند. میتوانید در وولک اموزش های نقاشی متنوع و ساده ای برای تقویت حواس پنجگانه کودک ببینید.

کودکان از سن بسیار کم یعنی از شش ماهگی تمایل به ضربه زدن بر روی کاغذ با قلم دارند. و تا دوازده ماهگی به وسیله ی قلم بر روی صفحه ی کاغذ ضربه می زنند. این که کودکان به طور غریزی از کشیدن نقاشی توت فرنگی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر لذت می برند یکی از ویژگی های بسیار مثبت به شمار می رود زیرا اکثر کودکان امروزی از کودکی به بازی با وسایل الکترونیکی و ضور در دنیای مجازی علاقه دارند و کشیدن نقاشی توت فرنگی می تواند آن ها را حتی برای چند ساعت از این فضا دور نگه دارد زیرا مضرات دنیای مجازی برای کودکان بیشتر از فواید آن است اما کشیدن نقاشی توت فرنگی برای روح و جسم آن ها فواید بسیار زیادی دارد. رسم طرح های متفاوت مانند نقاشی توت فرنگی مهارت حرکتی و فیزیکی کودک شما را تقویت می کند

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 20:07

نقاشی اهو     /    نقاشی رنگین کمان    voolak.com

 

 

برای کشیدن نقاشی آهو به دلیل اینکه کشیدن نقاشی آهو آسان نیست بهتراست کنار فرزند خود باشید و او را راهنمایی کنید . با کشیدن نقاشی آهو کودکتان به حیوانات و زندگی حیوانات علاقمند می شوند . آهو در داستان ها همیشه مظلوم و مهربان واقع شده و برای کودکان چهره جذابی دارد به همین دلیل کشیدن نقاشی آهو نیز برای آنها خوشایند خواهد بود . به طور کلی کشیدن نقاشی کودکانه ساده آهو یا هر نقاشی دیگر برای کودکان منجر به یافتن استعداد آن ها و بالا بردن هوش می شود . آموزش نقاشی اهو به صورت ساده برای کودکان توضیح داده شده و برای اینکه به راحتی بتوانند آن را بکشند می توانید ابزار راحتی در اختیارشان بگذارید .  مثلا با قرار دادن مداد شمعی و آبرنگ به راحتی می توانند نقاشی آهو را بکشند . شما می توانید خودتان آموزش نقاشی آهو را ببینید و به فرزنتان بیاموزید زیرا کودکان از والدین خود بهتر یاد می گیرند و در ذهنشان هک می شود . راه دیگر آموزش نقاشی آهو این است که آن را بکشید و بگذارید کودکتان آن را رنگ آمیزی کند . نقاشی آهو به صورت ها مختلف ساده تا پیچیده در دسترس شماست و از لول ساده تا پیچیده را می توانید گام به گام به کودکان خود بیاموزید .

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند .

نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید. به طور کلی نقاشی کشیدن بسیار برای کودک مفید است خوشبختانه میتوانید انواع نقاشی هارا در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  ببینید.

 

 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 19:14

نقاشی قوری/ نقاشی قارچ / وولک

 

 

 

البته تنها فایده نقاشی کشیدن در مسیر روان درمانی نیست. به طور کلی نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی از جمله تقویت و افزایش ویژگی های مثبتی شخصیتی از جمله تقویت اعتماد به نفس، افزایش قدرت تصمیم گیری، افزایش قدرت تخیل، افزایش قدرت تصویرسازی و… دارد. در سایت وولک نمونه های نقاشی زیاذدی وجود دارد.  طرح نقاشی قوری می تواند یکی از طرح های جذاب برای پسر بچه ها باشد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی قوری می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. بنابراین کشیدن نقاشی قوری یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگر از جمله روش های آموزش غیرمستقیم محسوب می شود و همانطور که می دانید آموزش غیر مستقیم بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. هر نکته یا رفتاری که شما قصد آموزشش را به کودکان دارید اگر با بازی و سرگرمی همراه باشد، کودکان به سرعت آن را فرا می گیرند.

در اولین مرحله شما باید طرحی جذاب را برای کودک خود انتخاب کنید. طرح نقاشی قارچ بامزه می تواند طرحی جذاب برای کودکتان باشد که او را تشویق به کشیدن نقاشی قارچ یا طرح های جذاب دیگر کودکانه کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی قارچ یا هر طرح دیگری می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند و این امر باعث تقویت قدرت تخیل و تصویرسازی در فرزند شما می شود. همچنین ترکیب کردن رنگ ها و غیره باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود.

 

فرزند شما هنگام کشیدن نقاشی قارچ با طرح ها، الگو ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. همچنین هنگامی که کودک شما مشغول ترسیم نقاشی قارچ است می توانید با او درباره ی انوع سبزیجات و فواید آن ها صحبت کنید و از این طریق اطلاعات عمومی کودک خود را بالا ببرید یا او را به خوردن سبزیجات علاقمند کنید. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به اتمام می رساند باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در او می شود زیرا فعالیتی را تنهایی به پایان رسانده است. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به شما نشان می دهد شما با انتقاد از او می تواند روحیه ی انتقاد پذیری را در کودک خود افزایش دهید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 19:05

نقاشی حلزون / نقاشی شیر / وولک

 

 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 105 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 18:39

اسامی دخترانه محلی / اسم دختر شیک / وولک

 

در اکثر موارد که خبر بارداری مادر پخش می شود و حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک نو رسیده خود می کنند. برخی از پدران و مادران در دوره بارداری با جنسیت کودک خود آشنا می شوند و بهتر می توانند برای انتخاب مسائلی مانند اسم و رنگ اتاق و دکوراسیون آن تصمیم گیری کنند. اما برخی دیگر هستند که ترجیح می دهند تا زمان تولد کودک، جنسیت آن را ندانند. این افراد برای انتخاب دکوراسیون از رنگ هایی که همزمان برای دختران و پسران به کار برده می شوند، استفاده می کنند. ولی برای اسم به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر برای از بین اسامی دخترانه و پسرانه چند گزینه را انتخاب می کنند تا زمان تولد کودک فرا برسد. انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از شیرین ترین قسمت های پدر و مادر شدن است، کاری که درعین حال می تواند بسیار چالش برانگیز و دشوار نیز باشد. زیرا اسم در واقع هویت و شخصیت کودک را نشان میدهد و همیشه همراه او خواهد بود. انتخاب یک اسم دختر شیک و یا اسم دخترانه محلی، هر دو گزینه می توانند به یک اندازه به کودک شخصیت و اعتماد به نفسی که در آینده به آن نیاز دارد، را بدهد.

استفاده کتاب های اسم و یا جستجو در اینترنت و سایت های ایرانی، روش های مناسبی برای آشنایی با انواع اسامی و معانی آنها می باشد. در روش استفاده از کتاب، زمان زیادی صرف مطالعه و جستجو در میان هزاران هزار اسم زیبای ایرانی می شود. اما در جستجوی اینترنتی، زمان زیادی صرفه جویی خواهد شد. زیرا این جستجو قابلیت محدود سازی به یک حرف الفبا، اسم یک قوم و حتی براساس اسامی رایج و محبوب امروز جامعه، را دارد. سایت های کودک و نوجوان همانند سایت وولک، می توانند در این جستجو به پدران و مادران کمک های فراوانی کنند. در کنار انتخاب اسم، مطالبی که در سایت هایی همانند وولک قرار می گیرد همگی برای راهنمایی و آموزش نکات مهمی است که کودکان در طول روند رشد با آن مواجه می شود. پدران و مادرانی که برای اولین بار این دارای فرزند می شوند از تجربه کافی برای مقابله با این مشکلات برخوردار نیستند. بنابراین مطالعه این گونه مطالب برای آنها مفید می باشد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 21:32

 اسم دخترانه ایرانی / اسم پسرانه باکلاس / voolak.com

 

در دوره کودکی بسیاری از کودکان تصور می کنند زمانی که قرار است خودشان پدر یا مادر شوند چه اسامی ای برای کودکان خود انتخاب می کنند. با آن ذهن کودکان اغلب ممکن است یک اسم پسرانه باکلاس و یا یک اسم دخترانه ایرانی را برای کودک تخیلی خود انتخاب کنند. اما در بزرگسالی در اکثر حالات بارداری، حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب اسم دختر و اسم پسرانه باکلاس به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دخترانه ایرانی و یا انتخاب یک اسم پسرانه باکلاس برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از جذاب ترین قسمت پدر یا مادر شدن است. اما در عین حال از هر انتخاب دیگری، چالش برانگیزترین کارهایی است که هر پدر و مادر باید انجام دهند. زیرا اسم کودک چیزی است که کودک باید تا آخر عمر با آن زندگی کند و نحوی نشان دهنده هویت کودک است. به همین دلیل است که انتخاب یک اسم دخترانه ایرانی یا یک اسم پسرانه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com  با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودک و نوجوان از جمله سایت هایی است که از بسیاری جهات می تواند به خانواده ها و والدین کمک های بسیاری کند. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان و نوجوانان که برای کمک به والدین در سایت قرار گرفته شده اند، دارای مطالبی مختص کودکان در تمامی رده های سنی نیز می باشد. از جمله مطالبی که کودکان می توانند با مطالعه آنها بر مهارت های خود بیافزایند، آموزش هایی همانند آموزش نقاشی و یا انواع صنایع دستی می باشد. در کنار تمامی این آموزش های مفیدی که به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار می گیرد، سایت وولک برای سرگرمی کودکان نیز از بخش هایی همانند قصه شب نیز استفاده کرده است. قصه شب کودکان در سایت وولک به صورت تصویری و متنی قرار داده می شود که پدران و مادران می توانند با توجه به شرایط از هر کدام که مایل هستند استفاده کنند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 20:59

اسم دختر پر طرفدار / اسم پسر کمیاب / وولک

 

سایت وولک را می توان سایتی همه کاره در زمینه کودک و نوجوان دانست. پدران و مادران می توانند با مراجعه به سایت وولک از بسیاری مطالب آموزشی و آموزنده ای که در آن قرار دارد استفاده های فراوانی ببرند. در سایت وولک می توان به اکثر سوالات پزشکی که ممکن است در طول مراحل رشد کودک به ذهن پدر و مادر خطور کند، پاسخ داده شود. کودکان در دوره رشد خود، به نقاط عطف متعددی می رسند، با اختلالات مختلفی مواجه می شود و ممکن است به دفعات دچار بیماری شوند. پدران و مادران، حتی اگر تجربه کودک داشتن را نیز داشته باشند، باز هم نمی توانند از تمامی مسائل مرتبط به کودکان با خبر باشند. به همین دلیل است که سایت کودک سعی کرده است تمامی نکات مهمی که ممکن است در طول رشد و رسیدن به نقاط عطف کودک با آنها مواجه شود را پوشش دهد. هر پدر و مادری با ورود به سایت وولک و مطالعه مطالب پزشکی آن می تواند راه و روش مقابله، مدیریت و کنترل اکثر اختلالات و مشکلات دوره کودکی را یاد بگیرد.

البته سایت وولک تنها دارای مطالب پزشکی نمی باشد. در واقع وولک سایتی متعلق به کودکان است. انواع آموزش های نقاشی و یا ساخت کار دستی های کودکانه از جمله مطالبی هستند که همگی متناسب با سن و سال کودکان در رده های سنی مختلف و مفید برای ارتقای مهارت های فردی کودکان، تهیه شده اند. در کنار این مطالب آموزشی بخش هایی نیز به سرگرمی کودکان اختصاص داده شده است. قصه شب، یکی از بخش های پر طرفدار سایت وولک است که پدر و مادر می توانند هنگام خواب برای کودک خود از آن استفاده کنند. بخش قصه شب به صورت تصویری و متنی قرار داده شده است تا پدر و مادر به انتخاب خود یک روش را که با شرایط آنها مناسب تر است، انتخاب کنند.

در کنار تمامی مسائل آموزشی و پزشکی، سایت وولک را می تواند در انتخاب اسم نیز به پدران و مادران کمک های فراوانی کند. جستجوی اسم دختر پر طرفدار یا اسم پسر کمیاب امروزه بسیار زیاد شده است. سایت وولک نیز با محیا کردن یک لیست از اسامی محبوب دخترانه و پسرانه ایرانی همراه با معانی آنها، سعی کرده است در انتخاب اسم که یکی از سخت ترین کارها برای هر پدر و مادری است، کمک های لازم را انجام دهد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 18:55

اسم دخترانه  / اسم پسر به روز / voolak.com

 

هر پدر و مادری دوست دارند بهترین ها را برای کودک خود انتخاب کنند. این بهترین های می تواند شامل بهترین اسباب بازی، بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق، بهترین مهد کودک و ... شوند. اما پیش از تمامی این مسائل، پدران و مادران باید برای کودک خود اسم انتخاب کنند. انتخاب اسم برای کودک هنوز به دنیا نیامده، می تواند در عین اینکه فعالیتی سرگرم کننده و جالب باشد، از بسیاری جهات سخت و دشوار نیز شود. گستردگی دنیای اسامی، اختلاف سلیقه ها و بسیاری مسائل جانبی دیگر ممکن است پدران و مادران برای انتخاب یک اسم پسرانه یا اسم دخترانه برای کودک خود به تفاهم نرسند. به همین دلیل است که برای راحتی کار خود، به سمت روش های کمکی می روند.

این روش های کمکی که به آن اشاره کردیم، می تواند شامل روش های مختلفی شوند. یک روش که سنتی ترین روش ممکن نیز می باشد، مشورت و هم فکری گرفتن از اطرافیان و دوستان می باشد. مسلما بسیاری از اقوام و آشنایان نیز همانند پدر و مادر ذوق و شوق اضافه شدن عضوی جدید به خانواده را دارند. آنها نیز با اظهار نظرات خود در رابطه با جدیدترین اسامی دختر و یا بهترین اسم پسر به روز که به گوششان رسیده است، سعی می کنند تا به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، هم فکری لازم را بدهند.

یک راه دیگر را می توان استفاده از کتاب های اسم و یا الهام گرفتن از شخصیت های داستان های مورد علاقه پدر و مادر دانست. کتاب های اسم با داشتن معانی و همچنین ریشه اسامی کار پدر و مادر را بسیار راحت خواهند کرد. گذاشتن اسم کاراکتر مورد علاقه پدر و مادر که در فیلم یا کتاب آن را دیده اند نیز یک روش دیگر برای انتخاب اسم کودکان است.

اما سریع ترین روش که راحت ترین نیز می باشد، استفاده از سایت های کودک و نوجوان است. در اکثر سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، مطالب آموزنده و مفیدی قرار دارند که می توانند به والدین کمک های فراوانی کنند. علاوه بر این گونه مطالب، دسترسی به اسامی و همچنین آشنایی با معانی مختلف آنها نیز بسیار راحت تر از گذشته شده است. یکی از این سایت ها که می توان از مطالب آن استفاده کرد، سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/  است.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 18:52

 اسم دخترانه اسلامی / اسم پسر لاکچری / voolak.com

 

دنیای اسامی ایرانی به تنهایی بسیار گسترده و وسیع می باشد. حال تصور کنید علاوه بر این اسامی جذاب و زیبای ایرانی، تعداد فراوانی اسامی اسلامی و مذهبی نیز به آنها اضافه شود. مسلما گزینه ها و حق انتخاب های پدران و مادران بسیار بیشتر از سابق خواهد بود ولی در عین حال انتخاب نیز به همان اندازه دشوار خواهد شد. تعداد زیادی اسامی ترکیبی بین اسامی دخترانه ایرانی و اسم دخترانه اسلامی وجود دارد که امروزه در جامعه با انواع آن آشنایی پیدا کرده ایم. با ترکی اسم دخترانه اسلامی با یک اسم اصیل دخترانه ایرانی کودکان می توانند درعین داشتن دو اسم مختلف، با حفظ اصالت ایرانی خود یک اسم مذهبی و زیبا نیز داشته باشند.

همین امر برای اسامی پسرانه نیز صدق می کند. امروزه نام های پسرانه و دخترانه لاکچری متعددی در جامعه وجود دارد که مطمئنا هر روز یکی از آنها را در خیابان و یا اماکن عمومی دیگر خواهیم شنید. پدران و مادران می توانند به عنوان مثال در کنار انتخاب یک اسم پسر لاکچری، یک اسم مذهبی نیز برای او انتخاب کنند تا بار معنوی و معنایی اسم کودک را چند برابر بالاتر ببرند.

برای آشنایی با اسامی و معانی آنها، راه های مختلفی وجود دارد. استفاده از کتاب های اسم های ایرانی و معانی آنها، یک روش قدیمی و سنتی است که شاید امروزه اشخاص بسیار کمی از آن استفاده کنند. سریع ترین و راحت ترین راه ممکن برای انتخاب اسم پسر لاکچری از میان هزاران اسم پسر و یا انتخاب یک اسم دخترانه اسلامی از بین اسامی زیبا و با معنای مذهبی، استفاده از خدمات سایت های آنلاین و جستجو در اینترنت می باشد. سایت های متعددی وجود دارند که در زمینه کودک و نوجوان مشغول به فعالیت هستند که می توان از مطالب آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. یکی از این سایت ها که می توان به آن اشاره کرد، سایت وولک می باشد. سایت وولک با آدرس اینترنتی voolak.com، یک سایت آموزشی و خدماتی است که اطلاعات و مطالب مفیدی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. قصه شب به صورت متنی و تصویری، آموزش های ساخت کاردستی های جذاب و نقاشی های منحصر به فرد و ... از جمله مطالب مفیدی هستند که در سایت وولک وجود دارند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 18:22

اسم دخترانه شیک / اسم دخترانه گیلکی / وولک

 

سایت وولک به عنوان سایت کودک و نوجوان شناخته می شود. سایتی که به طور تخصصی به تولید محتواهای مرتبط با مشکلات کودکان و نوجوانان و همچنین آموزش هایی که برای توسعه و پیشرفت مهارت ها و استعدادهای کودکان تاثیر گذار هستند ، مشغول می باشد. از جمله مطالب و محتواهایی که در سایت وولک قرار دارد می توان به مطالب پزشکی ای که به راهنمایی پدران و مادران می پردازند ، اشاره کرد. این مطالب حاوی توصیه های پزشکی برای مقابله ، کنترل ، مدیریت و انواع روش های درمانی برای بیماری ها و اختلالات رایج و مزمن میان کودکان ، می باشند. کاملا واضح است که مخاطبین این گونه مطالب را پدران و مادرانی تشکیل می دهند که کودکشان با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. اما بخش آموزشی با دقت و حساسیت بسیار زیادی تهیه شده است. این آموزش های با اهداف کمک به توسعه و ارتقای مهارت ها و شکوفایی استعدادهای کودکان آماده سازی شده اند. به عنوان مثال آموزش طراحی که در سایت وولک قرار دارد به تمرکز و ارتقای کیفیت حرکات ظریف کودک کمک می کند. یا آموزش ساخت کار دستی حیوانات به کودکان این امکان را می دهد که مهارت های تصمیم گیری ، حل مساله و همچنین حرکات ظریف و درشت آنها به طور همزمان به کار گرفته شوند. این امر توجه ویژه مدیران سایت وولک در تهیه و تدارک مطالب و محتواهای مفید و مناسب تمام سنین را نشان می دهد.

انتخاب اسم کودکان نیز از جمله مسائلی است که برای بسیاری از پدران و مادران تبدیل به دغدغه شده است. تنوع بالای اسامی دخترانه و پسرانه ایرانی ، کار انتخاب را بسیار سخت و دشوار کرده است. پدران و مادران برای بیشتر شدن گزینه های انتخاب اسم ، به سمت اسامی قومیت ها و گویش های دیگر نیز می روند. از این میان برای انتخاب یک اسم دخترانه شیک می توان نگاهی به اسامی دخترانه ترکی و اسم دخترانه گیلکی انداخت. اسامی دخترانه زیبایی میان گویش ها و قومیت های دیگر وجود دارد. همین امر باعث می شود که پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند ، برای انتخاب اسم به سمت اسامی قومیت های دیگر بروند. یکی از راه های راحت برای جستجوی اسم دخترانه گیلکی استفاده از سایت های ایرانی است که حاوی مطالب کودکان و نوجوانان هستند. همانند سایت وولک که در ابتدا درباره فعالیت آن توضیح داده شد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 23:05

فیلم کاردستی آسان در خانه
نقاشی کودکانه زیبا
وولک

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی ساده کودکانه، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.

راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی کودکانه زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند؛ یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند؛ البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد. بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید. نقاشی های سایت وولک و ویدیوهای اموزشی آن نمونه های خوبی برای یادگیری هستند.

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی آسان در خانه می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:11

فیلم کاردستی آسان در خانه
نقاشی کودکانه زیبا
وولک

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی ساده کودکانه، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.

راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی کودکانه زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند؛ یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند؛ البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد. بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید. نقاشی های سایت وولک و ویدیوهای اموزشی آن نمونه های خوبی برای یادگیری هستند.

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی آسان در خانه می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 103 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 20:11